Pierwsze wrażenie
Rozmowa kwalifikacyjna, prezentacja, wystąpienia, negocjacje.
Czasy panicznego szukania pracy i gigantycznego niedoboru miejsc pracy w stosunku do podaży ludzi wykształconych, chętnych do dowolnej pracy, byleby gdzieś się zahaczyć i zdobyć doświadczenie, dawno minęły.
Jednakże nawet teraz w momencie podejmowania pracy, bądź będąc już zatrudnionym stojąc w obliczu sprawności awansu, zmiany lokalizacji miejsca pracy, rozwoju swojej własnej drogi do sukcesu zawodowego - jesteśmy zobowiązani zmierzyć się z wyzwaniami takimi jak rozmowa kwalifikacyjna, prowadzenie prezentacji, wystąpienie na konferencji, sympozjum, szkoleniu, udział w negocjacjach biznesowych.
Aby zdobyć triumf godzi się dołożyć starań aby każda składowa była przykuwająca wzrok i efektywna. Jak przyszykować się merytorycznie - powstawanie zarysu prezentacji, przygotowanie przejrzystych prezentacji multimedialnych, przygotowanie Curriculum vitae, umiejętność mówienia na swój temat i swoich dokonaniach, wiadomości, przećwiczenie wystąpienia, weryfikacja poprzez inne, życzliwe osoby itd Jak przyszykować się psychicznie - o ile mamy problem z wystąpieniami przed dużą ilością osób.
Troskliwość o wygląd - nasz wygląd, ubiór nie może przeszkadzać ani nam ani dalszej stronie. Przemyślany wygląd do jakiejkolwiek sytuacji.